Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (2)Журнали та продовжувані видання (2)Реферативна база даних (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Нянько В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7
1.

Нянько В. М. 
Особливості розвитку інноваційного маркетингу на підприємстві [Електронний ресурс] / В. М. Нянько, В. А. Паляниця // Інноваційна економіка. - 2013. - № 6. - С. 212-217. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/inek_2013_6_52
Попередній перегляд:   Завантажити - 118.076 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Нянько В. М. 
Проблеми впровадження системи управління ефективністю маркетингових досліджень на підприємствах сільськогосподарського машинобудування [Електронний ресурс] / В. М. Нянько // Сталий розвиток економіки. - 2013. - № 5. - С. 270-281. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sre_2013_5_36
Попередній перегляд:   Завантажити - 282.418 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Нянько В. М. 
Роль маркетингових досліджень в управлінні машинобудівними підприємствами [Електронний ресурс] / В. М. Нянько // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2014. - № 1. - С. 232-243. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2014_1_25
Попередній перегляд:   Завантажити - 427.928 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Нянько В. М. 
Інноваційний маркетинг на підприємствах України [Електронний ресурс] / В. М. Нянько // Інноваційна економіка. - 2014. - № 6. - С. 228-231. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/inek_2014_6_42
Попередній перегляд:   Завантажити - 93.594 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Нянько В. Р. 
Таллінн як культурна столиця Європи [Електронний ресурс] / В. Р. Нянько // Географія та туризм. - 2011. - Вип. 13. - С. 221-225. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gt_2011_13_45
Попередній перегляд:   Завантажити - 373.333 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Нянько В. М. 
Маркетингове забезпечення діяльності підприємств як складова їх успішного розвитку [Електронний ресурс] / В. М. Нянько, О. В. Нездоровін // Інноваційна економіка. - 2017. - № 11-12. - С. 190-194. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/inek_2017_11-12_33
Попередній перегляд:   Завантажити - 567.695 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Андрушкевич З. М. 
Діджиталізація – дієвий інструмент комунікативної політики підприємства в період пандемії covid-19 [Електронний ресурс] / З. М. Андрушкевич, В. М. Нянько, О. В. Сітарчук // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2020. - № 5. - С. 15-18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2020_5_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 365.055 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського